Контакт-центр (056) 78-78-104
 
Контакт-центр (056) 78-78-104

Нові послуги

27.04.2016 / 11:01

Нове голосове меню дозволяє Контакт-центру працювати цілодобово

Для споживачів газу Дніпропетровська та Дніпропетровського району впроваджено додатковий сервіс. Передати показання лічильника, дізнатися ціну на газ чи ознайомитися з новими послугами можна за допомогою автовідповідача (голосового меню IVR), зателефонувавши до Контакт-центру ПАТ "Дніпрогаз". Таке технічне рішення дозволяє цілодобово надавати телефонне обслуговування та консультації.
Контакт-центр Контакт-центр ФОТО: 104.ua

Автовідповідачем легко керувати для отримання швидких відповідей та важливої інформації стосовно газопостачання. Впровадження системи IVR (система інтерактивної мовної взаємодії) дозволяє обробити вхідні дзвінки в автоматичному режимі та надає інформацію щодо розповсюджених питань.

Відповіді подаються у вигляді тематичних блоків.

Так, натиснувши цифру 1, можна прослухати інформацію про актуальні тарифи на газ.

Обравши цифру 2 – клієнти можуть передати показання лічильника. Для цього, користуючись підказками голосового меню, необхідно ввести номер особового рахунку та показання.

Натиснувши цифру 3 – можна прослухати правила безпеки користування газовими приладами.

Обравши цифру 4 – можна дізнатись про нові сервіси газової компанії та про додаткові послуги, якими можна скористатися.

Після кожного інформаційного блоку є можливість повернутися на головне меню та з'єднатися з оператором.

Нагадаємо, оператори Контакт-центру працюють з 8.00 до 20.00, без обідньої перерви та вихідних.

Телефон Контакт-центру: (056) 78-78-104.