Контакт-центр 056 78-78-104
 
Контакт-центр 056 78-78-104
16.02.2017 / 20:54
Звернення громадян
ПАТ «Дніпрогаз» - це велика енергетична компанія, яка обслуговує споживачів природного газу - мешканців Дніпропетровська та Дніпропетровського району. Тому робота товариства передусім спрямована на підвищення якості надання послуг. Саме тому для нас важливі відгуки споживачів щодо діяльністі нашого підприємства.

Порядок подання, розгляду та надання відповідей на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентується Законом України про «Про звернення громадян».

Вимоги до звернень

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по-батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Анонімні листи відповідно до Закону України «Про звернення громадян» не розглядаються.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше 10 днів від дня його надходження.

Форми звернень

Терміни розгляду звернень

Графік особистого прийому громадян членами Правління ПАТ "Дніпрогаз"

Процедура досудового врегулювання спорів

Контакти для звернень