Контакт-центр (056) 78-78-104
 
Контакт-центр (056) 78-78-104

Новини

31.08.2020 / 13:59

З початку року аварійна служба «Дніпрогазу» опрацювала майже 12 тис викликів від споживачів газу

За 8 місяців 2020 року аварійно-диспетчерська служба АТ «Дніпрогаз» відреагувала на 11,6 тис викликів від споживачів, з яких 7,6 тис стосувались наявних витоків газу з газорозподільних мереж.
Бригада аварійно-диспетчерської служби "104" Бригада аварійно-диспетчерської служби "104"

Впродовж поточного року близько 66% заявок, оброблені диспетчерами АДС, були пов’язані з витоками газу, решта - з неполадками у роботі газових приладів. Спричинити витоки блакитного палива у помешканні може самостійна заміна газового обладнання, втручання у систему непрофесіоналів, несправний технічний стан або використання застарілого обладнання, яке потребує капітального ремонту.

«З початку дії карантину бригади аварійно-диспетчерської служби "104" відпрацьовують виклики від містян у надзвичайному режимі так само як медики або рятувальники, - зазначає технічний директор АТ «Дніпрогаз» Юрій Безпрозваний. - Щодня диспетчери служби "104" отримують до сотні викликів від дніпрян. В період карантинних обмежень аварійники опрацювали більше 7 тисяч звернень від наших клієнтів. Близько 4,5 тисяч заявок стосувались наявних витоків з газових мереж».

За оперативною допомогою аварійної газової служби щодня звертаються в середньому 70 споживачів газу. Для своєчасного реагування на виклики клієнтів автомобільний парк АДС укомплектований сучасними автомобілями Volkswagen Transporter, спеціальними інструментами та іншими технічними засобами. Однак  тариф на розподіл природного газу, який затверджений НКРЕКП для АТ «Дніпрогаз» з 1 липня 2020 року є економічно необґрунтованим та недостатнім для забезпечення повноцінної роботи всіх підрозділів компанії.

Через недоотримання коштів компанія фінансує лише пріоритетні напрямки роботи: термінові ремонти систем газопостачання, витрати на функціонування аварійної служби "104", локалізацію витоків газу, виплату заробітної плати працівникам, обслуговування клієнтів компанії.

Накопичені збитки не дозволяють «Дніпрогазу» в повній мірі здійснювати всі заплановані роботи на газових мережах в рамках Плану розвитку газорозподільної системи, реконструкцію застарілого обладнання та повністю розрахуватись з Оператором ГТС за послуги балансування.

Джерело: