Контакт-центр (056) 78-78-104
 
Контакт-центр (056) 78-78-104

Новини

04.07.2019 / 08:34

У редакції газети «Наше місто» відбулась прес-конференція з газових питань

3 липня 2019 року об 11.00 у редакції газети «Наше місто» відбулась прес-конференція за участю спеціаліста із зв’язків з громадськістю та пресою АТ «Дніпрогаз» Микити Лучкіна.
Микита Лучкін повідомив, що у 2019 році в Дніпрі встановлено близько 15,5 тис. лічильників газу. Микита Лучкін повідомив, що у 2019 році в Дніпрі встановлено близько 15,5 тис. лічильників газу. ФОТО: АТ "Дніпрогаз"

Спікер прес-конференції повідомив, що з початку року у Дніпрі та Дніпровському районі встановлено близько 15,5 тис. індивідуальних приладів обліку газу. Оснащення лічильниками здійснюється в рамках Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу».

АТ «Дніпрогаз» направляє всі зусилля на встановлення лічильників споживачам, які користуються тільки газовими плитами. У Дніпрі та Дніпровському районі лічильниками газу оснащено домоволодіння понад 340 тис. побутових споживачів, що становить більше 85% від загальної кількості клієнтів компанії.

Установка лічильників здійснюється в рамках інвестпрограми, яку затверджує державний регулятор, за кошти, виділені в тарифі на розподіл природного газу. У поточному році обсяг фінансування на такі роботи, затверджений НКРЕКП, склав понад 33 млн. грн. Згідно з чинним законодавством споживачі газу повинні бути забезпечені приладами обліку до 1 січня 2021 року.

Микита Лучкін також поінформував присутніх журналістів про особливості передачі показань лічильників газу. Згідно до вимог Кодексу ГРМ побутовий споживач зобов'язаний щомісячно станом на 1 число місяця знімати фактичні покази лічильника газу і протягом п'яти діб (до 5 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ, щоб уникнути розбіжностей в розрахунках з постачальником.

Говорячи про статистику використання сервісів компанії, Микита Лучкін зазначив, що за 6 місяців 2019 року оператори Контакт-центру опрацювали понад 242 тис. звернень від мешканців Дніпра. Найбільш популярною послугою за вказаний період стала передача показань через СМС на номер 7104. Даною опцією скористалися понад 115 тис. дніпрян. Близько 3,8 тис. клієнтів оцінили переваги чатботу 7104 в месенджері Viber, 24,7 тис. клієнтів скористалися сервісами голосового меню Контакт-центру.

Крім цього, споживачі газу Дніпра і Дніпровського району активно продовжують приєднуватися до користування «особистим кабінетом» на сайті 104.ua. Так, за станом на 1 липня 2019 року кількість реєстрацій досягла 151,5 тис.

На завершення брифінгу фахівець АТ «Дніпрогаз» нагадав, що технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання житлових будинків проводиться з метою виявлення витоків газу та запобігання виникненню аварійних ситуацій. У зв'язку зі змінами в законодавстві власникам житлового фонду і споживачам газу важливо розуміти, що на них покладено  відповідальність за безпечну експлуатацію та технічне обслуговування газових мереж та встановленого обладнання. Згідно до вимог Кодексу ГРМ вони зобов'язані укласти відповідний договір з будь-якою організацією, що має дозвіл Управління Держпраці у Дніпропетровській області на проведення таких робіт. Витрати на обслуговування внутрішньобудинкових мереж повинні бути включені в плату на утримання будинків.