Контакт-центр 044-36-46-104
 
Контакт-центр 056-78-78-104

Новини

17.02.2017 / 14:30

У 2016 році аварійна служба ПАТ «Дніпрогаз» опрацювала 28,8 тисяч заявок від споживачів

Впродовж 2016 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ «Дніпрогаз» прийняла від споживачів 28,8 тисяч заявок, з яких 22,6 тисяч - про витоки газу. Статистика нещасних випадків при використанні газу в побуті свідчить, що найпоширенішими причинами аварій є самовільне втручання споживачів у систему газопостачання, заміна газових приладів та недотримання елементарних правил безпеки.
Бригада аварійно-диспетчерської служби "104" готується до виїзду на виклик Бригада аварійно-диспетчерської служби "104" готується до виїзду на виклик ФОТО: ПАТ "Дніпрогаз"

Більшість звернень, що надходять до АДС, пов’язані з витоком газу, решта – з механічними пошкодженнями та несправністю газових приладів та обладнання. Причиною виникнення надзвичайної ситуації може стати навіть незначна несправність. Мало хто зі споживачів звертає увагу на те, що, наприклад, термін експлуатації котлів складає в середньому 10 років. Після цього їх потрібно або міняти, або проводити капітальний ремонт.

«Дотримуючись простих правил безпеки під час використання газу в побуті споживачі зможуть запобігти виникненню аварійних ситуацій. Наприклад, у жодному разі не можна використовувати газову плиту для обігріву помешкання, а також користуватися газовими колонками та котлами за відсутності тяги. Якщо ви відчули запах газу, закрийте газові крани та провітріть приміщення, не запалюйте вогонь, не вмикайте світло чи електроприлади. Викликайте аварійну службу за телефоном 104», - говорить технічний директор ПАТ «Дніпрогаз» Юрій Безпрозваний.

Для оперативного реагування при виникненні аварійних ситуацій автомобільний парк екстреної служби «104» укомплектований понад десятком сучасних машин Volkswagen Transporter, які оснащенні радіозв’язком, проблисковими маячками, спеціальними інструментами та іншими необхідними технічними засобами.

Вони мають високу прохідність та низку переваг, завдяки яким бригада АДС може якнайшвидше прибути за викликом та попередити виникнення аварійної ситуації. Також усі автомобілі обладнані системою GPS-навігації, яка дозволяє диспетчеру в режимі онлайн оперативно визначити місцезнаходження автомобіля, спрямувати його на виклик найкоротшим шляхом, або, при потребі, направити на допомогу додаткову бригаду.

«Якість та оперативність виконання спеціалістами АДС своїх службових обов’язків залежить від рівня їх професійної майстерності та оснащення. Тому значну частину ресурсів компанія скеровує на закупівлю обладнання, оновлення автопарку, підтримання укомплектованості аварійних машин», - наголошує Юрій Безпрозваний.

Для того, щоб вдосконалити майстерність та підвищити кваліфікаційний рівень спеціалістів аварійної служби, ПАТ «Дніпрогаз» також постійно проводить спеціальні тренування, на яких відпрацьовуються дії диспетчера, оцінюється швидкість доїзду служби до місця аварії та оперативність її ліквідації.

Джерело: