Контакт-центр 056 78-78-104
 
Контакт-центр 056 78-78-104

Новини

01.09.2017 / 09:02

До центру обслуговування клієнтів ПАТ «Дніпрогаз» звернулося понад 14 тис. клієнтів

Для вирішення питань щодо користування газом клієнти ПАТ «Дніпрогаз» з квітня 2017 року отримали можливість звернутись до сучасного центру обслуговування клієнтів (ЦОК) на проспекті Слобожанському, 14б. За цей період спеціалісти ЦОК опрацювали звернення понад 14 тис. клієнтів компанії.
Обслуговування споживачів газу Обслуговування споживачів газу ФОТО: ПАТ "Дніпрогаз"

Відкриття ЦОК є пунктом комплексної програми ПАТ «Дніпрогаз» з розвитку клієнтського сервісу. Робота ЦОК полягає також у наданні цілого комплексу послуг: укладання договорів на розподіл та постачання газу, видача довідок і консультації по особовому рахунку, оформлення технічної документації на підключення до газової мережі, заміна газових приладів, їх ремонт тощо. На відміну від абонентських відділів старого формату, у новому центрі суттєво спрощено процес обслуговування та зменшено час очікування прийому. Від моменту видачі талону електронної черги і до виклику клієнта в середньому проходить до 15 хвилин, а просторе, світле приміщення та зручні дивани створюють комфортні умови під час очікування.

Серед суттєвих переваг у роботі нового центру обслуговування – впровадження автоматизованої електронної черги, що сприяє оптимальному розподіленню клієнтських потоків та зменшує час очікування споживача в черзі. Окрім цього, про наявність і номери вільних менеджерів в операційному залі клієнтів інформують електронні табло та голосові повідомлення.

«Відкриття нового центру дає можливість систематизувати надання послуг і зробити комфортними умови прийому споживачів, – розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Дніпрогаз» Марина Коваленко. – Наша головна мета – оперативно надати споживачу газу вичерпну консультацію та допомогти у вирішенні проблеми, заощадивши його час».

Слід зазначити, що найбільша кількість відвідувачів спостерігається з 1 по 5 число кожного місяця – в період передачі показань лічильників газу. В цей час кількість звернень споживачів зростає майже вдвічі, а це додаткові 5-6 тисяч споживачів щомісяця. У пікові періоди за допомогою сенсорних моніторів «Тонкий клієнт» фахівці ЦОК допомагають клієнтам зареєструватися в «Особистому кабінеті» на сайті 104.ua, що в подальшому дає їм змогу передавати показання лічильника дистанційно.

Центр обслуговування клієнтів «Дніпрогазу» працює з понеділка по четвер, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю з 08.00 до 15.45 без обідньої перерви. Додаткову інформацію щодо надання послуг з газопостачання мешканці м. Дніпра та Дніпровського району можуть отримати у контакт-центрі «Дніпрогазу» за телефонами: (056) 78-78-104 та (067) 62-63-104 (щоденно, з 08.00 до 20.00).

Джерело: