Контакт-центр 044-36-46-104
 
Контакт-центр 056-78-78-104

Новини

  • 21.03.2017 / 13:43

    Які нововведення чекають споживачів газу

    14 березня 2017 року офіційно опубліковано постанову НКРЕКП від 26 січня 2017 року №84, в якому передбачено використання на ринку газу трьох енергетичних одиниць – кВт/год, Гкал і МДж. Документ надруковано в газеті «Урядовий кур'єр» №48 від 14 березня 2017 року, і вступив в силу наступного дня після виходу в світ. Документ регламентує нові зобов'язання оператора газотранспортної системи (ГТС) і операторів газорозподільних систем (ГРС).

    Читати далі
  • 17.03.2017 / 08:42

    За рік ПАТ «Дніпрогаз» виявило майже 2,5 тисячі випадків крадіжок газу

    Через несанкціоновані підключення до системи газопостачання споживачі міста Дніпро та Дніпровського району завдали державі збитків на загальну суму понад 10,5 млн. грн.

    Читати далі
  • 03.03.2017 / 10:42

    Природний газ у Дніпрі відповідає стандартам, але різниться за своєю теплотворною здатністю

    Дослідження незалежної лабораторії ДП «Укрметртестстандарт» в Києві підтвердили, що якість газу, відібраного у помешканні споживача Самарського району міста Дніпра відповідає державному стандарту та становить 8119 ккал/м. куб. Водночас, як засвідчують результати щомісячних аналізів, які ПАТ «Дніпрогаз» постійно оприлюднює на офіційному сайті, основний показник якості газу – його теплотворна здатність, може змінюватись впродовж року.

    Читати далі
  • 24.02.2017 / 10:11

    Якість газу у Дніпрі перевірять незалежні спеціалісти

    23 лютого 2017 року представники державного підприємства «Укрметртестстандарт» здійснили відбір проби газу безпосередньо з газової плити кінцевого споживача Самарського району м. Дніпра для його подальшої експертизи у місті Києві. Таким чином, ПАТ «Дніпрогаз» вдруге ініціює проведення публічного експерименту для незаангажованої перевірки газу фахівцями незалежної лабораторії. Аналогічні забори проб газу за участю ДП «Укрметртестстандарт» виконали також у ПАТ «Дніпропетровськгаз» та ПАТ «Криворіжгаз».

    Читати далі
  • 17.02.2017 / 14:30

    У 2016 році аварійна служба ПАТ «Дніпрогаз» опрацювала 28,8 тисяч заявок від споживачів

    Впродовж 2016 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ «Дніпрогаз» прийняла від споживачів 28,8 тисяч заявок, з яких 22,6 тисяч - про витоки газу. Статистика нещасних випадків при використанні газу в побуті свідчить, що найпоширенішими причинами аварій є самовільне втручання споживачів у систему газопостачання, заміна газових приладів та недотримання елементарних правил безпеки.

    Читати далі