Контакт-центр (056) 78-78-104
 
Контакт-центр (056) 78-78-104

Інформація для клієнтів

28.02.2018 / 10:53

Звіт про дотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів газу у 2017 році

ПАТ "Дніпрогаз" публікує звіт про дотримання мінімальних стандартів якості обслуговування споживачів при наданні послуг розподілу природного газу та сум виплачених компенсацій за недотримання цих стандартів та вимог.
Ми працюємо для Вашого комфорту та безпеки! Ми працюємо для Вашого комфорту та безпеки!

Впродовж 2017 року розподіл природного газу споживачам Дніпра та Дніпровського району здійснювався згідно до вимог чинного законодавства та умов договорів. ПАТ "Дніпрогаз" дотримується мінімальних стандартів якості обслуговування споживачів при наданні послуг розподілу природного газу та на виконання Постанови НКРЕКП від 21.09.2017 р. № 1156 оприлюднює інформацію за звітний період.